Albert Heijn ontkent gebruik van codenaam ‘Nekslag’

Supermarktketen Albert Heijn ontkent het intern gebruik van de codenaam ‘Nekslag’ voor de grote prijsverlagingsactie in voorbereiding is. In vakblad Distrifood werd afgelopen zaterdag gemeld, dat Albert Heijn deze codenaam gebruikt voor het nieuwe offensief in de prijzenoorlog. Direct werd hierbij de link gelegd naar concurrent Laurus. Volgens woordvoerder Frits Kremer van Laurus heeft Albert Heijn gisteren telefonisch contact gehad met Laurus en bezworen dat er geen sprake is van het gebruik van deze agressieve terminologie. “Wie zijn wij dan om ze daarin niet te geloven”, zegt Kremer namens Laurus.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!