Masterfoods wil kinderen meer buiten laten spelen

Masterfoods gaat zich meer bezighouden met het sponsoren van buitenactiviteiten voor kinderen. Zo start de Haarlemse fabrikant van onder meer de candybars Bounty en Mars in september 2005 op kinderzender Jetix met het dagelijkse programma `de buitenspeeltip van de dag`. Het is de bedoeling dat kinderen na de tip de tv uitzetten om buiten te gaan spelen, zo hoopt woordvoerster Eveline Bouman van de snoepfabrikant. Ook opende Masterfoods in Haarlem onlangs een kinderspeelplaats met Cityplayers. Cityplayers zijn metalen figuren die gebruikt kunnen worden voor bijvoorbeeld een spelletje voetbal of verstoppertje. Daarnaast heeft Masterfoods geïnvesteerd in het neerzetten van een speciale omheining op een terrein in Haarlem waar straatvoetbal kan worden gespeeld. Ook in Almere, Rotterdam en Winterswijk worden soortgelijke kinderpleinen gesponsord.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!