Expansie Harense Smid leidt tot capaciteitsproblemen

Na de overname van 22 Megapool winkels kunnen de klantenservice en de reparatieafdeling de toename aan werk nauwelijks aan. Harense Smid-woordvoerder Ton de Roo legt de situatie in het Algemeen Dagblad uit: "Eén van de directeuren is de helft van z’n tijd kwijt om het probleem op te lossen. Klinkt misschien flauw, maar we zijn slachtoffer van ons eigen succes. Door de overname van Megapool hebben we extra telefonistes en monteurs nodig. Die worden op dit moment nog getraind. De reparatietijd is drie à vier weken, terwijl die normaal vier à vijf dagen is. We hebben de elektronicamerken ingeschakeld om ons te helpen", aldus De Roo.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!