Dagbladen verdienen aan supermarktoorlog

Het nieuwe offensief in de al twee jaar durende prijzenoorlog is weer via dagbladen ingezet. NRP Dagbladen meldt, dat er voor de komende weken veel reserveringen binnen zijn gekomen van supermarktketens, die hun aanbiedingen vooral via dagbladen willen communiceren. Directeur Gerda Bastet van NRP Dagbladen zegt hierover: “Er is sprake van een enorme stijging ten opzichte van de weken ervoor. Voor ons zijn dit soort prijzenoorlogen goed nieuws. Kranten blijven voor retailers in het algemeen, en dus ook voor supermarktketens, een optimaal medium om advertenties met aanbiedingen bij de doelgroep te krijgen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!