Machteld Rijnten naar Lost Boys

Machteld Rijnten (1967) zal begin september bij Lost Boys beginnen in de functie van Creative Director. Met het aannemen van Machteld geeft Lost Boys een impuls aan haar creatief team en haalt een talent binnen op het gebied interactieve marketing. David Vink (Managing Director Lost Boys) meldt: "We zijn erg blij met de komst van Machteld en zien een grote meerwaarde in haar ervaring en kennis, welke uitstekend past bij onze groeiambities." Machteld Rijnten gaat zich met name bezig houden met het adviseren van klanten over vraagstukken met betrekking tot Interactive Marketing. Machteld: "Ik zie dat Lost Boys grote potentie heeft om haar klanten een stap verder te helpen met hun interactive marketing beleid en uitvoering. De battle die reclamebureau's nu voeren om hierin poot aan de grond te krijgen is voor een innovatief bureau als Lost Boys veel meer een creatieve dan een technische uitdaging. Ik heb hier ontzettend veel zin in en verheug me op veel mooi en vernieuwend werk!" Machteld Rijnten is van juli 2000 tot juli 2005 werkzaam geweest bij Clockwork in de functies van Manager Creatie en Strategy Director en heeft o.a. gewerkt voor Citroën, Randstad, L'Oreal, Toyota, Terre des Hommes, FBTO, Amsterdam RAI, en KPN. Daarvoor was Machteld werkzaam bij Inizio Design en SVT. Daarnaast heeft ze als freelancer aan diverse cross-media projecten gewerkt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!