Bol.com opent afhaalpunten bij Etos

Bol.com heeft in 24 Etos-winkels een afhaalpunt geopend. Consumenten die voor elf uur ’s avonds een bestelling doen bij de webwinkel, kunnen deze de volgende middag zonder extra kosten afhalen bij winkels van de drogist. Ook is het mogelijk om pakketjes binnen dertig dagen kosteloos terug te sturen via het afhaalpunt.

Tijdens het bestelproces kunnen klanten aangeven of zij de bestelling willen afhalen bij een Albert Heijn, Kiala of Etos-afhaalpunt in de buurt. Een speciale zoekfunctie maakt het vinden van het dichtstbijzijnde afhaalpunt gemakkelijk. Zodra de bestelling de volgende dag klaarligt in de winkel, ontvangt de klant hierover een e-mail.

Vorige maand werd het al mogelijk om zo’n zevenhonderd artikelen van het huismerk van Etos te bestellen via de webwinkel. In totaal bieden de twee Ahold-dochters op deze manier ruim vijftigduizend producten in persoonlijke verzorging aan.

“Door de uitbreiding van ons assortiment vinden steeds meer Nederlanders online wat ze zoeken voor hun dagelijkse benodigdheden of juist unieke aankoop. Naast het vergroten van bestelgemak, willen we klanten ook helpen bij het ontvangen of afhalen van deze bestellingen”, aldus marketingdirecteur Michel Schaeffer van bol.com. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!