C&A terug naar de basis

C&A gaat terug naar de basis: de prijs als bewijs. C&A Duitsland heeft zich de laatste tijd weten te herstellen. Het kledingbedrijf heeft zich in Duitsland de laatste jaren aardig hersteld. De opwaartse lijn is mede te danken aan de heldere koers die het bedrijf vaart. In de reclame-uitingen is de kleding te zien, met daarbij de prijs in een afgerond bedrag. Deze prijsbenadering wordt aangevuld met regelmatige kortingacties. C&A komt hiermee niet met vernieuwing maar blijft trouw aan de waarde die altijd bij het merk heeft gehoord: goede kleding tegen een goede prijs.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!