Consumentenvertrouwen treft non-food hardst

De Nederlandse retailsector heeft al twee jaar op rij te maken met een afname van de omzet waarbij non-food het meest te lijden heeft. De laatste cijfers laten zien dat de verkoopvolume met 4,7 procent is afgenomen in vergelijking met dezelfde periode een jaar geleden. De non-food sector heeft te maken met een grotere afname dan de food-sector. Door de tegenvallende cijfers ontstaat er ruimte voor (nieuwe) winkeliers in kleinere winkelcentra. Het algemene economische plaatje is redelijk te noemen. Voor 2006 voorspelt Cushman & Wakefield dat de omzetcijfers zullen bijtrekken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!