Consument hekelt horecapersoneel

De hoge prijzen, de kwaliteit van het eten en het langen wachten wordt door de horecaklant voor lief genomen. Maar de ongeïnteresseerdheid en onfatsoenlijkheid van het personeel stoort de Nederlander het meest tijdens zijn bezoek aan horecagelegenheden. Dat blijkt ui een enquête van het Bierblad. Verkeerde rekeningen, harde muziek en rokende of luidruchtige gasten staan ook hoog in de irritatielijst. In vergelijking met vorig jaar bezoekt zo’n veertig procent van de Nederlanders minder vaak horecagelegenheden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!