AH introduceert gezondheidssymbool

Albert Heijn start met het vermelding van een gezondheidssymbool op de producten van het eigen merk. Het ‘gezonde keuze klavertje’ staat op producten die voldoen aan de criteria voor gezonde producten. Het klavertje verschijnt in de komende maanden op ruim duizend producten. Hiermee speelt AH in op de wens van de consument, die steeds meer bewust bezig is met de gezondheid. Het gezondheidssymbool is gebaseerd op een productvergelijking. Zo geldt voor elke productgroep een eigen criteria voor verzadigd vet, suiker, zout en voedingsvezels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!