Loyaliteitsprogramma deelt beacons uit

Ongeveer duizend Amerikaanse retailers die deelnemen aan het Perka-loyaliteitsprogramma ontvangen binnenkort een gratis beacon. Met de actie hoopt First Data, het bedrijf achter Perka, zijn loyaliteitsprogramma een boost te geven.

De beacon staat automatisch in verbinding met de app op de smartphones van deelnemende consumenten. Met de beacon checken gebruikers van het programma automatisch in bij participerende winkels. Zij ontvangen vervolgens persoonlijke aanbiedingen en sparen bij iedere aanschaf voor loyaliteitsbonussen.

Perka wordt met name gebruikt door lokale retailers. Met de gratis beacon wil First Data zijn deelnemende winkels dezelfde mogelijkheden bieden als grote retailers. In totaal kent de dienst zes miljoen deelnemende leden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!