V&D richt zich meer op A-merken

De warenhuizen van V&D gaan zich richten op topmerken uit de mode- en cosmeticabranche. Zo krijgen Bennetton, Mexx en Esprit een shop-in-the-shop. De introductie van de A-merken is onderdeel van de vernieuwde V&D. Deze merken moeten de tien huismerken van V&D ondersteunen. Naast de bekende merken in de confectie gaan de warenhuizen ook meer internationale parfummerken verkopen. Het nieuwe cosmeticaconcept wordt nog deze maand gelanceerd. De introductie van de duurdere merken zal in eerste instantie gelden voor de tien grootste filialen van V&D. De aanvulling op het format is in samenspraak met De Bijenkorf ontplooid. In de praktijk zal V&D de goedkopere artikelen van de merken verkopen. De Bijenkorf blijft zich richten op de duurdere producten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!