V&D heeft meer nodig

V&D start met aparte 'winkeltjes' van populaire merken, maar het ziet ernaar uit dat het warenhuis meer nodig heeft om het imago op te krikken. Een paar jaar geleden moest de herinrichting van Jan de Bouvrie ook zorgen dat V&D weer in de gratie van de klant kwam. Hans Lormans van winkel- en ontwerpbureau Wellcreative betwijfelt of het warenhuis met de vier merken (Mexx, Esprit, Benetton en Part Two) definitief hun omzet opvijzelt. In zijn ogen is het een goed begin, maar de merken hadden er vanwege het lage aanzien van V&D geen zin in. “De merken zijn wel populair, maar niet heel bijzonder. Mexx en Esprit hebben zo ongeveer de meeste verkooppunten”, daarom zou het volgens hem beter zijn geweest als V&D spannende merken had binnengehaald.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!