Kruidvat reageert op advertentie AH

Drogisterij Kruidvat reageert op een agressieve manier op de advertenties van het supermarktketen Albert Heijn. De drogist heeft de gehele advertentie van AH overgenomen en daar de eigen (lagere) prijzen overheen gedrukt. Aanvullende teksten zoals ‘steeds verrassend, hamster voordelig!’ en ‘zonder bonuskaart of andere fratsen’ maken de advertentie af. Daarnaast benadrukt het Kruidvat het grote assortiment. AH adverteerde afgelopen week onder andere in de landelijke dagbladen met hun aanbod van drogisterij-artikelen. Hierbij benadrukt AH dat de prijzen even laag zijn als bij de voordeeldrogist. ‘Het gaat er niet om hoe je iets aanprijst, maar hoe je iets prijst’, aldus de reclame-uiting van AH.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!