Spiegeltje, spiegeltje aan de wand…

Productsuggesties op basis van de huidconditie van shoppers, dat is wat de slimme spiegel van Panasonic doet. Het technologieconcern presenteerde zijn futuristische spiegel op de Consumer Electronics Show (CES) die plaatsvindt in Las Vegas.

Een consument die een gedetailleerde analyse van haar huid aandurft, neemt plaats voor de spiegel. Het voorwerp kan worden aangestuurd met een afstandsbediening of via stemcommando’s. Met hulp van gezichtsherkenningssoftware worden rimpels en vlekjes in kaart, waarna een hologram van het gezicht wordt geprojecteerd.

Vervolgen beveelt het object beautyproducten aan die uitkomst moeten bieden bij de getraceerde onvolkomenheden. Shoppers die willen weten hoe ze eruit zien met bijvoorbeeld smokey eyes kunnen er ook verschillende soorten make-up virtueel mee uitproberen.

Op IFA liet Panasonic zijn spiegel ook zien en dat ging zo: 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in