Heineken start interactieve Uefa-site

Bierbrouwer Heineken start met een wereldwijde interactieve campagne. Onder de noemer ‘welcome to champions planet’ koppelt Heineken de sponsoring van de Uefa Cup met het merk. De campagne bestaat uit een interactief kanaal en zal een ontmoetingsplek worden voor voetbalfans uit 120 landen. De site zal gaan lijken op een tv-station met verscheidene tv-kanalen en een fototentoonstelling. Tv-commercials, advertenties, handelspromoties, verpakkingen en pr ondersteunen de campagne.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!