Mystery shoppers populair

Steeds meer bedrijven zijn geïnteresseerd naar de belevingswaarde van hun klanten. In de vorm van een mystery shopper krijgen winkels, banken en ziekenhuizen een bezoek van een nepklant. Na het al dan niet bevredigende bezoek maakt deze nepklant een rapport op. Zo heeft het bedrijf Mystery Guest ruim vijfhonderd pseudo-klanten in dienst. Tot een paar jaar geleden kwamen vooral horecagelegenheden en winkelbedrijven met een verzoek voor een mystery shopping. Nu komen ook banken, verzekeraars en uitzendbureaus. De nieuwste categorie bestaat uit gemeenten, geprivatiseerde nutsbedrijven en ziekenhuizen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!