Histor en Bahco zijn tevreden over presentatie bij nieuwe mega-Gamma
Gepubliceerd op 12 oktober 2004 om 00:00
Recentelijk is de nieuwe mega-Gamma in Nieuwegein geopend. Sinds de opening twee maanden geleden staat de vestiging onafgebroken in de omzettop van Gamma Nederland. Ook de presentatie van de A-merken speelt daarbij een rol. Presentatie is belangrijk omdat vrijwel elke bouwmarkt dezelfde merknamen voert. Volgens Monique Bruinsma, senior brand manager bij Histor, zijn merkfabrikanten een belangrijk aanspreekpunt voor schapadvies. Histor wil daarbij als merkfabrikant wel degelijk de eigen uitgangspunten laten rijmen met de doelstellingen van de formule. Ook Rick Distelblom, senior account manager bij Bahco Tools, is van mening dat een merkfabrikant meer is dan alleen een productenleverancier. Bahco wil volgens hem meepraten over het verkoopproces op de winkelvloer. Een belangrijk aspect is volgens Bruinsma het bieden van inspiratie. Dat kan volgens haar met het tonen van vele kleuren. Bij Bahco speelt dat volgens Distelblom geen rol van betekenis. Handgereedschappen zijn volgens hem primair bedoeld voor constructieve werkzaamheden. Over de presentatie van hun merken bij de nieuwe Gamma zijn Bruinsma en Distelblom zeer tevreden.
Reacties 0