Customer value network 2005

Het Customer value network 2005, georganiseerd door Experian en Pleon, stond gisteren in het teken van de klant van de toekomst. In de Beurs van Berlage werd nader ingegaan op de vraag ‘Hoe kun je als bedrijf een visie ontwikkelen op de toekomst en de nieuwe consument?’. Presentaties met onderwerpen als ‘event driven marketing’ en ‘predictive analysics; voorspellen wat de klant gaat doen’ gaven de toehoorders input om met plannen voor de toekomst aan de slag te gaan. Het avondgedeelte had naast een vrolijke noot in de vorm van live muziek een grote inhoudelijke component. De toehoorders kregen onder andere informatie over de haken en ogen van emailmarketing en nationale consumentenontwikkelingen vanuit een Europees perspectief.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!