Levensmiddelenindustrie wil koopkrachtige consument

De grootste zorg van de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) over het kabinetsbeleid is de koopkracht van de consument. De FNLI vindt een koopkrachtige consument een vereiste om economische groei daadwerkelijk aan te jagen. Daarmee wordt de krimp van de levensmiddelenindustrie tot stilstand gebracht. De FNLI pleit voor maatregelen tot herstel van evenwichtige marktverhoudingen in de levensmiddelenmarkt. Ook wil de levensmiddelen-industrie een stevige gemeenschappelijke aanpak van overgewicht en een vernieuwende methode om verpakkingsafval te verwerken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!