‘In ’t nieuw bij V&D’

De recentelijk rondgekomen samenwerking tussen de V&D en Bennetton, Mexx en Esprit wordt onderwerp van een reclamecampagne. De introductie van de topmerken heet ‘In ’t nieuw bij V&D’ en is ontwikkeld door het bureau Clev. Toon en stijl van de campagne communiceren niet alleen dat je deze topmodemerken nu ook bij V&D kunt kopen, maar ook dat V&D zichzelf in ’t nieuw steekt en een nieuw gezicht laat zien. Als media is gekozen voor spectaculars op stores, advertenties, flyers, dm en instore.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!