Budgetbier Olm zet in op Grolsch-gebied

Biermerk Olm zet de aanval in op het Grolsch-gebied in het oosten van het land. Het budgetbier zoekt nieuwe afzetpunten en zegt met twintig horecaondernemers in gesprek te zijn. De horecaondernemers hebben contracten die aflopen. Olm biedt de nieuwe klanten een totaalpakket. Naast bier worden klanten ook geholpen met interieuradvies en zaken als glaswerk en bierviltjes. Olm is aardig aan de weg aan het timmeren. Het bier is sinds twee jaar op de markt en probeert marktaandeel te verkrijgen ten koste van de grote brouwers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!