Banken verliezen contact klanten

Uit recent onderzoek van Forrester Research blijkt dat Nederlandse banken contact verliezen met hun klanten, ongeacht hun leeftijd. Met zeventien procent heeft Nederland het laagste bankbezoek in Europa. Banken hebben dit grotendeels aan zichzelf te wijten door de vele self-service kanalen zoals pinautomaten en internetbankieren. Doordat banken het contact verliezen met hun klanten, nemen de verkoopmomenten ook af. Zo zegt 57 procent nooit met iemand uit het bankwezen te spreken over financiele producten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!