Bij de vijfdaagse praktijkopleiding ‘Ontwikkel de optimale omnichannel strategie’ staan het professionaliseren van klantcontact en het één geheel maken van online en offline kanalen centraal. Voor retailers is het belangrijker dan ooit om een goede omnichannelstrategie te hebben, maar de ontwikkeling daarvan is niet altijd eenvoudig.
Welke businessmodellen werken anno 2020 bijvoorbeeld nog? En welke kanalen zijn actueel en welke zijn al over hun hoogtepunt heen? In vijf modules vinden retailers het antwoord op deze en andere vragen. De cursusmiddagen staan onder leiding van hoofddocent Jorij Abraham (Thuiswinkel.org). Daarnaast brengt een groot aantal gastdocenten hun praktijkervaring in. Zo werken Martijn Cornelisse (global e-commercemanager van Rituals), Roy van Keulen (customer director Maxeda DIY Group) en Marc Koster (directeur omnichannel en marketing bij Beate Uhse) mee.
De opleiding is inclusief een congreskaart voor What’s going on in Retailing?! op 16 april en een afsluitende trip naar Londen op 25 en 26 juni. Kijk voor meer informatie en aanmelden op www.retailing.nl/omnichannel
Reacties 0