Consument wil folder

De Nederlandse consument wil ook in het veranderende medialandschap nog gewoon de aanbiedingen per folder thuis ontvangen. Dat blijkt uit een onderzoek dat Motivaction in opdracht van het Tijdschrift voor Marketing uitvoerde. Ondanks de toename van digitale kanalen blijft de traditionele folder het meest geschikte medium om de consument te bereiken. De traditionele folder roept weinig tot geen irritatie op. Uit hetzelfde onderzoek kwam de volgende top vier van vervelendste manieren om ongevraagd informatie te ontvangen: 1.Telemarketing, 2. SMS, 3. Pop-ups en op 4. E-mail.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!