Visgilde groeit in moeilijke markt

Ondanks het verdwijnen van steeds meer viswinkels weet de winkelketen het Visgilde te groeien. Zo is het streven van de keten om voor het einde van het jaar de vijftigste winkel te openen. Het Visgilde is een vereniging van visdetaillisten die als zelfstandig ondernemers zich met één uitstraling naar de consument presenteren. Het format benadrukt vakkennis, kwaliteit en een luxe uitstraling. Nadat een viswinkel zich heeft aangesloten bij de keten ziet hij zijn omzet met 20 tot 40 procent stijgen en de winst met 2 tot 5 procent toenemen. Leden van het Visgilde worden onderworpen aan een algemene bedrijfskeuring en wordt de deelnemer vier keer per jaar onderworpen aan een controle. Daarnaast werkt het hoofdkantoor met mysteryshoppers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!