Yum Brands boekt winst

Het Amerikaanse concern Yum Brands behaalde over de drie maanden eindigend op 3 september een nettowinst stijging van 16 procent. De exploitant van restaurantketens zoals Pizza Hut, Kentucky Fried Chiken en Taco Bell behaalde een nettowinst van 214 miljoen dollar. De omzet steeg met 2,9 procent naar 2,24 miljard dollar. De stijging is vooral te danken aan de verkoop in China. Daar steeg de omzet met 18 procent nadat Yum Brands 84 restaurants had geopend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!