Rucanor werkt aan imago

Het Nederlandse Rucanor – kort voor rubber en canvas organisatie – bestaat volgend jaar 50 jaar. Deze gelegenheid wordt door het sportmerk aangegrepen om het imago een boost te geven. Rucanor komt met een streetwearlabel genaamd RCNR56. In de naam verwijst '56 naar het jaar dat Rucanor werd opgericht. Het label krijgt de slogan ‘So damn Dutch' mee. Doel van dit alles is het label te laden met authenticiteit, een methode die eerder door merken als Levi's en Puma met succes is toegepast. Rucanor komt onder RCNR56 met de herintroductie van oude modellen uit het collectiearchief zoals sneakers uit de jaren 80.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!