Ook ​Jumbo beantwoordt vragen via WhatsApp

Jumbo start met een barbecueservice om klanten te helpen bij hun vragen en hen van tips te voorzien. De supermarktketen heeft een barbecueteam samengesteld dat met klanten in gesprek gaat via de chatdienst WhatsApp.

Klanten die gebruik willen maken van de service kunnen een telefoonnummer toevoegen aan de adressenlijst van hun smartphone. Vervolgens sturen ze in een WhatsApp-gesprek de code BBQ aan sturen. Zo is er uitsluitend contact tussen het barbecueteam en de klant. Klanten kunnen naast advies recepten via de chatdienst ontvangen. De barbecueservice is gratis en is beschikbaar tot eind deze maand.

Coolblue, Omoda en Wehkamp zetten Whatsapp ook in voor de klantenservice. Gamma introduceerde speciaal voor de bouwvakvakantie ook al een live chat. Klussers met prangende vragen kunnen terecht bij datvraagik.nl.

Reacties 2


geert de boer 14 sep, 23:58

wanneer gaan jullie een paar goede mensen aannemen voor die app. van jullie die er om de have llap uitlicht waardeloos


annuska fontein 25 jul, 16:02

Wij kunnen in ons dorp Zevenbergen, niet aan het Jumbo pakket "Kip Madras" komen, wel online te bestellen, maar dan geldt het minimale bedrag van 25 Euro, hoe kunnen we aan dit product in het filiaal Zevenbergen kopen?

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!