Etos event 2005

Tijdens het Etos event 2005 stond de Jaarbeurs in Utrecht in het teken van de trends op het gebied van schoonheid, verzorging en gezondheid. Naast producten voor vrouwen bieden steeds meer standhouders ook producten aan voor mannen. Etos had vier studio’s ingericht die in het teken stonden van visage, make-up, nagelverzorging en gezond & bewegen. Hier vond de bezoeker professionele adviezen en producten, ingedeeld op thema. Naast de Etos studio’s was de beurs aan de hand van straten en pleinen ingedeeld op thema. Zo was er het gezondheidsplein, de mondverzorgingsstraat en een plein over nieuwe vormen van sport en vrijetijdsbesteding. De aandacht voor de mannenwereld, met de laatste beauty- en huidverzorgingtrends, was dit jaar voor het eerst.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!