Waar er vaak wordt gesproken over consumententrends, staan bij het TMA Jaarcongres shoppertrends centraal. Trademarketeers doen er immers goed aan om zich hierover te buigen, zodat de behoeften van shoppers goed worden vertaald binnen hun organisatie en de trademarketingstrategie.
De focus bij deze editie ligt dan ook op het verwerven van inzicht in shoppertrends en hoe hun impact wordt gemanaged binnen trademarketing. Dat kan met de TMA Trend Impact Matrix, die tijdens het congres wordt gepresenteerd. Na de lunch kunnen deelnemers in een reeks interactieve workshops zelf aan de slag met dit model. Verder beklimmen professor Gino van Ossel (Vlerick Business School), Brigitte Campfens (UTZ Certified) en Steven van Belleghem (inspirator) het podium voor keynotes over hun expertise.
Zoals elk jaar is het congres een mix van cases van fabrikanten, visies van retailers, praktijkverhalen en wetenschappers die ontwikkelingen binnen retail volgen. Het TMA Jaarcongres is 8 oktober in De Baak in Driebergen. Kijk voor meer informatie en inschrijving op trademarketingassociations.nl
TMA Jaarcongres
Gepubliceerd op 19 augustus 2015 om 11:36
Reacties 0