K​ruidvat rolt e-commerce verder uit

Kruidvat heeft zijn Belgische website vernieuwd waardoor vrijwel het volledige assortiment beschikbaar is. Voor sigaretten, snoep en cadeaukaarten moeten consumenten nog wel naar de fysieke winkels.

De Nederlandse drogisterijketen bood voorheen online fotoservice aan, waarna klanten hun bestelling in de winkel moesten afhalen. Online shoppers die hun bestelling voor zeven uur ’s avonds doen, ontvangen hun aankopen de volgende dag thuis. Bezorging is gratis bij bestellingen vanaf vijftig euro.

Net als in de Nederlandse webwinkel zijn de fysieke en online prijzen hetzelfde, terwijl kortingsacties in de winkels ook online gelden. Kruidvat maakte vorig jaar nagenoeg zijn hele assortiment uit de Nederlandse winkels beschikbaar in een webshop. Moederconcern A.S. Watson investeert de komende jaren zo’n 44 miljoen euro in e-commerce. Lees op RetailWatching een portret van de drogisterijketen, die dit jaar veertig jaar bestaat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!