Het event ‘Retail en online marketing: haal het maximale rendement uit uw online shop’ vindt op woensdag 16 november plaats en wordt georganiseerd door online marketingbureau Onetomarket en Hansnel Communicatie.
Retailers krijgen steeds meer te maken met een consument die verschuift van de winkel naar de online shop. Daarom is integratie van diverse online en offline kanalen actueel en noodzakelijk. Tijdens Retail en online marketing wordt er ingegaan op de succesfactoren van actiegerichte online marketing. Dit alles wordt met behulp van een aantal voorbeelden aan de orde gesteld.
Fred Eikelenboom, directeur en partner in Hansnel Communicatie, leidt het event in aan de hand van de afwegingen voor de retailer in Multichannel en Online Marketing. Vervolgens neemt Jac van Ommen, directeur van Onetomarket, u mee door de businesscase van Bruna en presenteert hij de resultaten van het onderzoek dat Onetomarket heeft uitgevoerd naar online marketingcampagnes van retailers. Aansluitend is er de mogelijkheid vragen te stellen.
Het event zal plaatsvinden in restaurant de Kloosterhoeve te Harmelen. De inloop is vanaf 15.30 uur, het programma van 16.00 tot 18.00 uur en een borrel met hapjes van 18.30 tot 20.00 uur. Meer informatie vindt u op de website Onetomarket.nl.
Event: Retail en online marketing
Gepubliceerd op 12 oktober 2005 om 00:00
Reacties 0