Campagne moet klant naar dierenwinkel lokken

Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel is op Werelddierendag (4 oktober) een radiocampagne gestart die als doel heeft om meer klanten naar de dierenspeciaalzaak te lokken. De radiocommercials passen in de reeds jaren lopende campagne `De dierenspeciaalzaak? het woord zegt het al`. Naast radiocommercials kiest het bedrijfschap ook voor informatieve pagina?s in de huis-aan-huis-bladen. In samenwerking met het tv-programma `Tros Middag Magazine` wordt de verkiezing van het Huisdier van het Jaar georganiseerd. Dierenbezitters kunnen een aanmeldingsformulier ophalen bij de dierenspeciaalzaak. De radiocommercials die deze acties ondersteunen, zullen te horen zijn bij Sky Radio. De actie loopt tot medio december 2004. De kosten worden betaald uit de zogenaamde bestemmingsheffing.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!