Boni ziet kansen in kruidenierswaren

De opgefriste Boni-formule richt zich meer op kruidenierswaren, geheel tegen de trend van veel supermarkten waarbij veel aandacht is voor vers en zo min mogelijk voor droge kruidenierswaren. De nieuwe stijl is ingericht naar het tweewereldenprincipe: links vers en rechts kruidenierswaren, met in het midden de actiestraat. In de Boni Ede, die sinds kort is ingericht volgens de nieuwe stijl, is vers goed voor 45 procent van de omzet en kruidenierswaren 55 procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!