AH legt in pilotwinkel nadruk op huismerk

Volgens bronnen bij Albert Heijn zou de grootgrutter bezig zijn met het opzetten van een keten met winkels waar de nadruk ligt op huismerkproducten. Volgende maand start AH met de supermarktformule in de Noord-Hollandse gemeente Heemskerk. In eerste instantie zal het om een proef gaan. In de winkel zal minder plek zijn voor A-merkfabrikanten. Onder de projectnaam ‘Doorbraak’ zal de bestaande supermarkt in Heemskerk worden verbouwd om op 1 december te openen volgens de nieuwe opzet. AH heeft vier huismerken: het gewone huismerk, een luxe uitvoering (Excellent), een laag geprijsde variant (Euroshopper) en Biologisch.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!