Online klant gebruikt meer in-store techniek

Volgens onderzoek van Forrester Research zijn Amerikaanse internet shoppers bereidwilliger om in-store technologieën te gebruiken. Consumenten die vertrouwd zijn met het shoppen op internet zien meer de waarde van in-store technologieën. Zo liet 54 procent van de internetkopers en 48 procent van de online consumenten weten dat ze de mogelijkheid van een self-checkout waardevol vinden, in vergelijking tot 41 procent van alle Noord Amerikaanse consumenten. Ongeveer 23 procent van de internetkopers en 19 procent van de online consumenten vinden in-store kiosken waardevol. Van alle Noord Amerikaanse consumenten gaf 15 procent aan dit waardevol te vinden. Hier is het gehele artikel te vinden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!