Internet prima aanvulling op tijdschrift

De dalende oplages dwingen uitgevers van tijdschriften tot creativiteit. Zo is het traditionele vakblad Boerderij getransformeerd tot een multimediaal platform, met de gedachte ‘De juiste informatie op elk moment en elke plek’. Daarmee sluit het blad aan op onderzoek van Annalise SVP waaruit blijkt dat websites prima als verlengstuk van een tijdschrift functioneren. Belangrijkste doelstellingen van websites van tijdschriften zijn: verbreding van de doelgroep, extra omzet voor langere termijn en interactie met de lezers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!