Heineken kijkt naar Aldi en Lidl

Heineken is aan het onderzoeken of samenwerking tussen de Duitse prijsvechters Aldi en Lidl de afzet in Nederland kan vergroten. Ook andere A-merkfabrikanten hebben hun ogen gericht op Aldi en Lidl. Producten van Unilever liggen al in de schappen van de Lidl.

Heineken is actief bezig met kanaalspecifieke oplossingen en wil zaken als product, plaats en 'mood' betrekken in de productontwikkeling. Naast de thuisconsumptie focust Heineken zich ook op het horecakanaal. Zo kwam de bierproducent met de tapmachine David. Deze is speciaal voor restaurants, waar over het algemeen meer wijn wordt geschonken. Dit apparaat zorgt bij een lagere tapfrequentie toch voor kwalitatief goed getapt bier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!