Dove-reclame `vrouwen met rondingen` scoort goed

Het inzetten van stevige vrouwen bij de reclamecampagne van Dove, slaat goed aan. In Groot-Brittannie heeft de campagne `Firm Friends - Firm Curves` ertoe geleid dat de verkopen met maar liefst 700% zijn gestegen. Inmiddels gaat de campagne in het Verenigd Koninkrijk zijn tweede jaar in. Wederom heeft het cosmeticamerk een selectie onder het publiek gehouden om een nieuwe groep vriendinnen te vinden die het niet bezwaarlijk vinden hun volslanke lijven te tonen in advertenties en op tv.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!