Nieuwe drankjes helpen Coca-Cola aan winst

Coca-Cola heeft met de introductie van nieuwe frisdranken een groeimarkt aangeboord. In het derde kwartaal boekte Coca-Cola een nettowinst van 1,28 miljard dollar, 37 procent meer dan een jaar daarvoor. Ongeveer 30 procent van de totale winst was te danken aan de verkopen in Azië. De omzet kwam 8 procent hoger uit op 6,04 miljard dollar. Het calorie-arme Coca-Cola Zero deed het goed op de Amerikaanse thuismarkt. In Azië en Europa verkochten de sportdrank Powergade en Isani water goed. Het in Japan geïntroduceerde Hajime groene thee liep daar goed.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!