Zeventien boosts voor de online conversie

Ruim driekwart van de Nederlandse internetgebruikers shopt online. Volgens Thuiswinkel.org is er vorig jaar ruim zestien miljard euro online besteed, aan zowel producten als diensten. Die omzet moet echter verdeeld worden over zo’n vijftigduizend webshops, opnieuw volgens Thuiswinkel.org. Daarbij worden kleinere winkels zonder KvK-inschrijving en ondernemers die naast hun een fysieke winkel een kleine webshop runnen nog niet eens meegeteld. Hoe zorg je ervoor dat jouw webwinkel een deel van die koek opeist? De webdesigners van TemplateMonster heeft een checklist opgesteld met zeventien manieren om de conversie te boosten, verdeeld over zes categorieën.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in