​De dood van pure players

​De dood van pure players

Webwinkels die naar de winkelstraat trekken; het gebeurt niet alleen in ons land. Zo heten Neckermann.com en Coolblue in de Verenigde Staten Warby Parker en Casper. Of Bonobos, dat sinds de opening van fysieke vestigingen in grote steden zijn digitale marketinguitgaven met een kwart kon terugschroeven. Onderzoeksbureau L2 licht in deze video nog wat bijkomende voordelen op van retailen in meerdere kanalen, die ook terugkomen in zijn rapport ‘Death of Pureplay Retail’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!