Philips start media-offensief in VS

Philips is in de Verenigde Staten begonnen aan een grootschalig mediaoffensief om de naamsbekendheid te vergroten. De Nederlandse elektronicagigant kocht alle zendtijd rondom het populairste actualiteitenprogramma van Amerika, ‘60 Minutes’. Normaal wordt dat programma geregeld onderbroken met reclame. Philips besloot enkel de reclamefilmpjes in te starten aan het begin en aan het einde van het programma. De ongebruikelijke inzet van reclame kreeg daarom extra aandacht. De actie moet ervoor zorgen dat Philips mee kan komen met concurrenten als Sony en Samsung. Nu denken nog teveel Amerikanen dat Philips een verkeerd gespelde oliemaatschappij is, bekend onder de naam Phillips.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!