Vastgoedjournaal en RetailTrends Media nodigen u uit om deel te nemen aan de tweede editie van het jaarcongres Bricks in Retail. Het congres vindt op 21 april 2016 plaats in Amsterdam.
Wat is de rol van fysieke winkels in de customer journey? Wat zijn de meest toekomstbestendige retailers in de Nederlandse winkelgebieden? Welke groeiambities in het aantal winkels hebben Specsavers en Only for Men? Case international growth: hoe bouw je letterlijk en figuurlijk een wereldmerk in retail? Hoe ontwikkelen de huurprijzen zich dit jaar? Wat is de situatie op de beleggersmarkt in retailvastgoed? Welke toekomst is er voor warenhuizen?
Congresvoorzitter Frank Quix, directeur/eigenaar Q&A
John Terra, research director Q&A
De retailranking 2016: wat zijn de meest toekomstbestendige retailers in de Nederlandse winkelgebieden?
Remko Berkel, country director Specsavers Nederland
De groeiambitie van Specsavers: in de komende drie jaar dertig nieuwe winkels op A1 locaties in Nederland.
Doortje van der Lee, eigenaar No Concept, voormalig director Store Development Suitsupply
Case international growth: hoe bouw je letterlijk en figuurlijk een wereldmerk in retail?
Arthur Feenstra, mede-eigenaar Only For Men
Only for Men: groei tegen de stroom in door creatief ondernemerschap
Maarten van Lit, directeur retail DTZ Zadelhoff
Welke ontwikkelingen zijn er op de beleggersmarkt in retailvastgoed?
Menno Postma, eigenaar Vastgoed Intervisie
Wat zijn de trends en ontwikkelingen in huurprijzen voor winkellocaties?
Jaap Gillis, ceo Bouwfonds:
Welke toekomst hebben warenhuizen?
Locatie: Convention Centre Novotel Amsterdam
Tijd: 21 april 2016, 12.00 â 18.00 uur
12.00 â 13.00 uur: inlooplunch
13.00 â 13.05 uur: opening Frank Quix, dagvoorzitter
13.05 â 13.30 uur: John Terra, Q&A
13.30 â 14.00 uur: Jaap Gillis, Bouwfonds
14.00 â 14.30 uur: Menno Postma, Vastgoed Intervisie
14.30 â 15.00 uur: Remko Berkel, Specsavers
15.00 â 15.30 uur: pauze
15.30 â 16.00 uur: Doortje van der Lee, No Concept / Suitsupply
16.00 â 16.30 uur: Maarten van Lit, DTZ Zadelhoff
16.30 â 17.00 uur: Arthur Feenstra, Only for Men
17.00 â 18.00 uur: drinks & bites
Kosten: 295 euro excl. btw per persoon
Klik hier voor aanmelden of stuur een mail naar events@retailtrends.nl.
Reacties 0