Retail Workforce Management Event

“Enthousiaste medewerkers zorgen voor enthousiaste klanten!”

Tevreden en loyale klanten is de belangrijkste doelstelling voor een retail organisatie. Immers, zonder klanten geen winkel. Uw medewerkers spelen daarbij een cruciale rol. Voor de beste service naar uw klanten is het dus zaak uw medewerkers optimaal in te zetten: de juiste medewerker op de juiste plaats én tijd, maar ook tegen de juiste kosten. Maar ook een werkomgeving creëren waarin zij betrokken en gemotiveerd zijn.

De Vries WFM organiseert in samenwerking met EasySecure en Dotweb op 5 april 2016 een Workforce Management Event waarin het onderwerp ‘enthousiaste klanten door enthousiaste medewerkers’ centraal staat. In een aantal presentaties vertellen we hoe u met het juiste gebruik van oplossingen voor HRM, personeelsplanning en tijdsregistratie tevreden klanten heeft en houdt.

Afsluiting door Feike Cats
Boek Klanthousiasme - Feike Cats Retail Workforce ManagementHet evenement wordt afgesloten door klantgerichtheidsexpert Feike Cats, een veel gevraagd spreker op evenementen die de deelnemers prikkelt op het gebied van klantgerichtheid. Feike zal tijdens zijn presentatie een aantal exemplaren van zijn laatste boek ‘Het inspiratieboek voor Klanthousiasme’ verloten.

Afspraak met een specialist
Tijdens de borrel heeft u de gelegenheid om met onze specialisten te spreken over uw specifieke vragen/situatie. Wanneer u dit aangeeft op het inschrijfformulier, zorgen wij dat een afspraak voor u wordt ingepland.

Agenda
12.00-13.00 uur Ontvangst met lunch

13.00-13.10 uur Welkomstwoord
13.10-13.30 uur Dotweb – “De snelste personeelsadministratie voor ondernemers in de retail”
13.30-13.50 uur EasySecure – “Met biometrische tijdregistratie meer gemak en tegen lagere kosten”

13.50-14.10 uur Pauze

14.10-14.30 uur De Vries WFM – “Enthousiaste klanten door de juiste inzet van uw medewerkers”
14.30-14.45 uur De Vries WFM – “Veilig werken met software in de cloud: wat u als gebruiker moet weten”
14.45-15.30 uur Feike Cats – “Een enthousiaste Klant is iets heel anders dan een tevreden Klant!”
15.25-17.00 uur Borrel en ‘Afspraak met de specialist’

Locatie: Kruisboog 42, Veenendaal

Inschrijven doet u via het inschrijfformulier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!