​Retail Gespreks Groep op 4 april

Op 4 april a.s. zal de derde bijeenkomst van de Retail Gespreks Groep worden gehouden. Het thema is: ‘Challenger Brands’ door José Evers van reclamebureau XXS. Succesvolle merken en formules, die de uitdagersrol hebben aangenomen, doen het beter dan de gevestigde orde.

Het bureau heeft onder meer campagnes ontwikkeld voor easyJet, Tango, Basic Fit, DekaMarkt, Dirk, Marqt en sinds kort Hema.

Eigenlijk zouden alle merken en formules de mindset van Challenger Brands moeten hebben. Dan ben je scherp, zie je de kansen en bepaal je deels de spelregels van het spel. José heeft een ongelooflijk interessant verhaal, doorspekt met talrijke mooie en overtuigende voorbeelden. Alle deelnemers zullen een boek ontvangen met mooie cases.

Plaats bijeenkomst: Hofstede Groot Kantwijk, Bergseweg 28F te Vreeland, ten kantore van B&BA.

Ontvangst vanaf 17.00 uur.
Start inleiding: vanaf circa 18.00 uur.

Einde: circa 19.15 uur, waarna u een simpel en snel buffet krijgt aangeboden met een drankje en de mogelijkheid nog even na te praten.

De Retail Gespreks Groep werd 1 februari jl. opgericht door Frans J. Schoolenaar van Retail Compass Company en Rob Benjamens van B&BA. De Retail Gespreks Groep is een informeel platform en exclusief toegankelijk voor retail directieleden. Belangstellenden kunnen contact opnemen met Frans Schoolenaar:

Mail: info@retailcc.nl
Mobiel: 06-55 757179
Web: www.retailcc.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!