Is uw bedrijf klaar voor de toekomst?

Het lijkt wel een trend, retailketens vallen om bij bosjes. Het winkelbeeld in de offline en de online wereld zal komende tien jaar ingrijpend veranderen. Echt aansluiting vinden tot de online wereld is voor fysieke winkels een must.

Bedenk eens, waarom ga jij naar een winkel? Gezelligheid? Omdat je het meteen mee krijgt? Kunt passen? Aanraken? Sommige van deze zaken kunnen vervangen worden door online retailers. Maar lang niet allemaal. Daarom blijft de fysieke winkel belangrijk.

De retailer van de toekomst gaat overleven door te prikkelen en zo de reis van de klant optimaal te maken. Hij vertaalt en integreert trends en bouwt maximale flexibiliteit in, in zijn concept, zodat hij altijd kan inspringen op wensen van de klant en ontwikkelingen. Sumis Company heeft door haar jarenlange ervaring in retail oog voor deze kwestie en begeleidt haar klanten door middel van onderzoek naar de optimale winkelbeleving.

Sumis organiseert, op verzoek, op maat gemaakte inspiratiesessies over de ‘store of the future’. Hierin nemen we u mee in de wereld van de ‘consument of the future’ en leggen door middel van voorbeelden uit hoe winkels op hun behoeften kunnen inspelen. Benieuwd wat de toekomst voor u kan betekenen? Of juist opzoek naar een prikkelende middag voor uw medewerkers. Bij Sumis bent u aan het juiste adres.

Samen klaar voor de toekomst!

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!