Waarom retouren etailers hoofdpijn bezorgen

Het is misschien wel het grootste hoofdpijndossier van online retailers: de retourzendingen. Niet alleen ligt dat aantal bij webshops beduidend hoger dan bij fysieke winkels, voor steeds meer consumenten is gratis terugsturen inmiddels de norm. Ook zijn de voorwaarden waaronder iets retour kan worden gestuurd sterk van invloed op de conversie. Deze infographic van Invesp zet de belangrijkste feiten en cijfers rond retouren in e-commerce op een rij.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!