Op 2 juni a.s. organiseren Christine Boland Trends & Mindsets en RetailTrends Media de tweede editie van het jaarcongres Trends & Transities in Retail.
Trends & Transities
- Wat houden die transities in? Welke nieuwe begrippen komen daarbij kijken en welke skills moet u als retailer hebben om daarmee om te gaan?
- Wat betekent het voor retailers als een transactie een interactie wordt en als de consument een partner in plaats van een prooi wordt?
- Hoe vorm je met klanten, leveranciers en andere partijen een ecosysteem of een gelegenheidscoalitie? Welke partijen doen daaraan mee? Wat is de rol van de winkel daarin?
Informatie & Inspiratie
De transities in retail bieden kansen, maar vragen ook om andere vaardigheden. Wat kun je morgen al anders doen en hoe maak je op langere termijn het verschil?
Praktische voorbeelden, spraakmakende retailcases en heel veel inspiratie zullen de bezoekers van dit event helpen om anders te kijken en zo nieuwe inzichten te vergaren.
Laat u inspireren door trendanalist en keynote speaker Christine Boland, ceo Peter Berg van Jeans Centre, chief customer officer van Jumbo Colette Cloosterman, eigenaar/innovatie-expert van Fresh Forward Jempi Moens en dagvoorzitter Wouter van der Ley.
Christine Boland is als trendwatcher/trendanalist gespecialiseerd in consumentengedrag, fashion en retail. Ze is eigenaar van het bureau Christine Boland Trends & Mindsets. In 2012 is Christine Boland uitgeroepen tot trendwatcher of the year in de categorie fashion & design.
Peter Berg is zeven jaar ceo van Jeans Centre. De modebranche is volop in transitie. Peter Berg gaat in op de transitieprocessen die Jeans Centre is aangegaan om als winkelmerk succesvol te blijven in een sterk verandernde markt.
Colette Cloosterman is chief customer officer (cco) binnen de statutaire directie van supermarktketen Jumbo. Colette Cloosterman gaat in op de transitieprocessen die haar familiebedrijf doormaakt als gevolg van grootschalige overnames, autonome groei en veranderend consumentengedrag.
Jempi Moens helpt vanuit zijn bedrijf Fresh Forward merken en organisaties om te vernieuwen en succesvol te anticiperen op de toekomst. Het verhaal van Jempi Moens gaat over hoe retailers en merken vanuit kracht en verlangen kunnen ontwikkelen en vernieuwen om ook in de nieuwe orde succesvol te zijn.
Wouter van der Ley, voormalig ceo van Agri Retail, is partner bij Blue Ocean Company en Chief Inspiration Officer bij Relevant Holdings. Hij begeleidt retailers in transitieprocessen. Wouter van der Ley is dagvoorzitter van dit jaarcongres.
Details & Deelnemen
Trends & Transities in Retail vindt plaats op donderdagmiddag 2 juni a.s. van twaalf tot vijf uur âs middags in het Convention Centre van het Novotel in Amsterdam, Europaboulevard 10.
Het programma ziet er als volgt uit:
12.00 â 13.00 uur: Inlooplunch
13.00 â 13.30 uur: Wouter van der Ley, dagvoorzitter
13.30 â 15.00 uur: Christine Boland: keynote presentatie Trends & Transities in Retail
15.00 â 15.30 uur: teabreak
15.30 â 16.00 uur: Peter Berg, Jeans Centre
16.00 â 16.30 uur: Colette Cloosterman, Jumbo
16.30 â 17.00 uur: Jempi Moens, Fresh Forward
17.00 â 18.00 uur: Food & drinks
Inschrijven
De toegangsprijs voor dit unieke event is 295 euro (excl. btw). Klik hier voor aanmelding of stuur uw contactgegevens o.v.v. Trends & Transities naar events@retailtrends.nl.
Reacties 0